lite bilder hhhaaa

Hallå alla datornördar. Haha nej men jag har faktist inte skrivit idag eller igår för det har varit så otroligt fint väder typ dör! Igår var jag ute med lite gott folk, sedan sov Lisa hos mig. Vaknade idag vid elva tiden gick upp käkade frukost, sedan gick jag och Lisa ut och tvättade bilen. Tog lite kort sen med och solade. Softig dag. Sjukt soft vecka nu med elevens val och på onsdag är det operation dagsverke. Fett grymt imorgon drar jag till borås efter skolan där vi ska shoppa och sedan kolla på Elfsborg mot Norrköping tror jag. Typ alla tjejer ska med, och sedan från lite andra klasser med. Sjukt taggad nu vah:D Har precis städat mitt rum så sjukkliggt gött att fått gjort det. Så nu kan jag äntligen sätta mig ner ta det lugnt och kolla på OC.
Peeeeeace.

Tre små ynnka bilder.



AS VARMT UTE, typ värsta sommar!

-Men du om någon borde förstå att man inte gör såhär mot mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0