SICKKKKK!

Hej på er! Ligger i soffan med ont i magen. Så det fick bli att jag stannade hemma från skolan idag. Ganska gött ändå eftersom jag inte missar något speciellt ska bara fixa lite av det sen. Så idag ska jag väl bara softa och kolla på film så himla gött! Älskar att kolla på film, eftersom jag har haft den på min data i typ ett år nu tänkte jag se never back down. Har hört att den ska vara bra sååå! Kollade på the notebook igår, på kvällen med så grät hur mycket som helst. Kunde inte andas genom näsan och var helt svullen runt hela ögonen! Riktigt fin var den, vill se den sen igen typ haha.
Njae, nu ska jag nog återgå till filmen så hörs vi sen!


Kommentarer
LINNEA - lgullarbergs drömmen om att bli fotograf ♥

sv: tack så mkt, jo jag tycker att det awesome har tjänat 200kr dusj? :)

2012-01-25 @ 18:43:44
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0