Livet är inte alltid som en dans på rosor, man måste trampa på taggarna också.

Tjenatjena! Dags att börja blogga lite här istället nu! Var riktigt trött på att blogga hos myshowroom eftersom det alltid segade. Så ja, connie kattkatt har varit schyst att fixat till designen. Inte något speciellt men fint ändåå så tach connie-katt! Var hemma hos Fanny igår med lite goa tjejer käkade och kollade på film. Riktigt mysigt!

Idag har jag inte gjort mycket för världen alltså, legat hemma och halvsovit hela dagen och kollat på film, ganska gött iofs! Snöat hela dagen har det gjort också så det är ju inte direkt något väder att vara ute i. Imorgon så ska jag och Daniella förhoppningsvis åka på spinning, första gången för mig då! WOHOO HEJJA MIG! Nä men måste verkligen börja träna nu så får prova på detta och se om det är kul. Sen på kvällen ska jag ut och åka pulka wihoo, haha nä men de är en sån jäkla rolig backe så måste fan passa på haha. Nothing more to say, kanske hörs senare puss!


Två bilder från igår!


Kommentarer
Anna T

sv: Do it :D! Såå bra!

2012-01-21 @ 18:46:11
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0