SUNDAY MORNING

Godmorgon Godmorgon!
Har varit mycket duktig att gått upp hyffsat tidigt idag. Kunde helt ärligt inte sova längre än till nio idag heller, vaknade vid den tiden igår med. Somnade ändå ganska sent, men jaja bara skönt att komma upp tidigt!
Ligger och kollar på lite film och ska snart gå och käka lite frulle. Snön ligger kvar även idg så det blir nog lite pulka sen!
Ska ev. åka och träna med Daniella sen om jag hinner boka innan hon har vaknat, så det blir säkert bra. Väntar fortfarande på att dom ska flytta över premuminanterna till denna bloggen, åh.. Dom är så jäkla sega.

Njae, ska nog gå och käka nu. Vi hörs sen pusspuss!



Kommentarer
william

fin blogg:D



Och vad tycker du om mina "Cute Teddy Bear" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2012-01-22 @ 10:20:34
URL: http://cookieboy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0