THE SCARS YOU CAN'T SEE ARE THE HARDEST TO HEAL

Hejsan alla fina! Har faktist inte hunnit blogga någonting idag. Fullt upp hela dagen lång! Har ju då varit i skolan idag, kan ju säga att det har sugit ganska hyffsat, ingen hit asså! Kom hem vid halv fyra med Lisa, tog en mcyket god cola och började plugga, gjort klart Franskan och NOn, sen blev det för mycket orkade alltså inte engelskan idag heller. Vettefan hur länge jag har skjutit upp den! Men nej, imorgon blir det att ta tag i den! Satte sedan på Colombiana, såg den i helgen med.. Men tänkte att lisa också skulle se den, och jag hade inget emot att se den igen så ja, kollade på den tills nu ungefär. Lisa har precis gått och jag har käkat lite. Ikväll ska jag inte har något för mig, ska kolla lite bloggar nu och sedan ska jag sätta på en film. Ska bli gött det!
pusspuss


Två mycket fina bilder från när jag skulle spela in denna jäkla franska!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0