damp.

-Jag har seriöst damp på folk som är sura hela tiden. Okej att man har en dålig dag eller något. Men på folk som är sura 24/7 förstår jag mig inte på. Blir så irriterad på sånt. Visst man kan bli på dåligt humör när man mår piss, Men jag orkar inte att vissa blir as kaxiga. Jag tål itne det. smile


Ryck med på människor som är så fruktansvärt falska, ena stunden gå och snacka skit bakom ryggen om den, och då menar jag verkligen det. Liksom att berätta hur mycket man hatar en person och sedan gå till den och ''spela bestfriend'' dampilidamp linnea här va?:)

-Ta mig inte för givet.


PANIIIIIIIIIIIIK


Kommentarer
cornelia [FOTOBLOGG]

gullan <3

2011-05-05 @ 21:20:02
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0