villken befrielse

Haha, nej men har precis skickat in mitt engelska prov. Vet inte hur det gick med kommer ju iaf på godkänt men högre än det är jag lite tveksam på.. Har lite ångest över att jag inte skrev så mycket på frågorna men ah gjorde mitt bästa och fick med 20 ord av glosorna. Haha ingen kommer ju fatta vad jag sitter och snackar om.
Sitter hos lisa, och hon håller fortfarade på med engelskan skulle egentligen åkt ner till stan idag med mamma men orkar inte åka ner till stan när det inte finns några affärer villken håla alltså..
O M G   G I S S A   V E M   S O M   D R A R  T I L L  H E M S E D A L  P Å  S Ö N D A G ? !
kommer bli så jääkla grymt hela konfa gruppen i backen hur bra?!?!
längtar typ ihjäl mig, plus att jag har fått för mig att det är fredag idag? ;s haha vet inte varflr men ah veckan har lah gått så fort eller något.
pUUSSEENN

OHYEAH


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0