lite skit och dit

Skriv 8 sanningar om dig själv:
- Jag verkligen hatar min kropp.
- Jag skrattar åt väldigt mycket nästan allting
- Jag älskar serier som one tree hill och OC
- Jag säger alltid att jag ska börja träna mycket men det blir aldrig av
-Jag har alltid roligt med mina vänner
- Jag älskat allt onyttigt typ chips och godis
-
Jag suger på att plugga och gör allt kvällen innan
- Jag kan se samma film tusen gånger

Skriv 4 saker som du längtar till:
- SOMMAREN
- Tills jag blir vuxen får barn och börjar tjäna massa pengar hoho.
- NYÅR
- tills jag får ett riktigt bra och långt förhållande

Skriv 6 saker som du inte gillar:
- SKOLAN
- omogna killar
- Folk som bara är sura hela tiden
- falska människor
- idioter
- att vara trött

Skriv 5 saker du brukar göra:
- Skratta
- vara med världens bästa tjejer
- sitta vid datan
- gå i skolan som jag hatar
- sova

Skriv 4 saker du har på dig just nu:
- trosor
- byxor
- blus
- bh

Skriv 3 saker du gör just nu:
- Kollar på OC
- Skriver
- Nästan somnar

Skriv 2 saker du älskar:
- Vänner och Familj.
- Resa.

Skriv 1 sak som gör dig ledsen om kvällarna:
- att veta att det är skola dagen efter och att behöva oroa mig för en massa skit.


Kommentarer
LovisaKhamkaew'

Fin blogg! :)

Har frågestund på bloggen just nu och skulle

uppskatta om du ställde en/flera frågor!:D

2011-03-17 @ 19:20:19
URL: http://lovisakhamkaew.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0