GOSSIIIGGGTTT

hallå! Somnade igår vid kanske 2 tiden men det var helt konsigt för kollade på playa del sol, och bara för att jgag typ har läst as mycket om illumati och satan osv så typ hörde jag hela tiden att dom snacka om det fast jag egentligen sov? Asså det var verkligen AAAS konstigt och går inte att förklara men sov inte så bra inatt, och sen vaknade jag typ vid halv fyra och då trodde jag klockan var 9? Asså det har varit helt cp. Kvällen igår tillbringades med Lisa, Fanny, Lina och Ebba trevliiigt, vi körde anden i glaset. Asså var verkligen skit rädd, okej ska berätta..
Lisa frågade en fråga, så gick den först till ''i'' sen till ''y'' sen ''t'' sen ''m'' och sist ''n'' så alla bah va? för det hade ju ingenting med lisas fråga att göra och det bildade ju inte ens ett ord? så fråga lisa en annan grej, så skrev den EXAKT samma grej igen asså gud fick typ panik och ville sluta, men vi fortsatte. Så frågade Ebba typ ifall han kunde ge en ledtråd. Så skrev han samma grej igen?:o Sen ringde Ebbas mobil så vi fick avsluuta för Ebba skulle hem och jag och Lina med. Men vi kollade iaf upp ''IYTMN'' så kom de typ upp massa om newyork och sen ett japansktnamn, så tänk så hade typ anden dött nu i japan? läskigt, hade velat veta mer!
Aja idag är jag fettans trött så vet inte vad jag ska hitta på, men något blirreeee. Ikväll ska jag iaf träffa emma och fråga några mer trot jag. Ska kolla vidare på BigBrother nu.
GRATTIS TILL DEN SOM ORKADE LÄSA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0