dirty dirty dirtyyyyy.

Sådära första skoldagen avklarad om jag ska vara ärlig var det helt okej! Var jätte pigg när jag vaknade imorse jätte skönt! Gjorde i ordning mig i lugn och ro osv. Efter skolan cyklade jag direkt hem till lisa och här sitter jag nu, i en äcklig säng med en trött lisa. Ska plugga vidare nu, så vi hörs när jag kommer hem. Jag vet att bloggen är tråkig men det blir bättre när jag får nu header osv så håll ut! Ska kolla bloglovin innan jag dränker mig i plugg förrästen.
Just det kollade på en jätte jätte hemsk film innan idag på NOn om traficking ''lilija 4-ever'' vi ska se klart den på onsdag, men eftersom jag är så jäävla nyfiken så kollade jag vad som händer på youtube AJJABAJJA LINNEA! Så vet hur den slutar.. Har lite ont i magen efter den filmen asså så himla hemsk, gör lite recenioner och sånt sen!
Bjuder på en bild ifrån imorse!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0