ÄLSKA DAGEN (LLLLLLLLLLLL)

Fy i bajsröven villket bra humör jag är på idag. Typ att det är vädret?!
Men jag har inte bloggat idag för att har typ vart ute hela dagen, nej men först gick jag en runda efter skolan, duschade av mig efter det. Sen åkte jag inlines med Cornelia och Lisa helt wonderful! Har verkligen saknat det sen sommaren..
Det känns verkligen som om våren är på väg nu, helt otroligt gött! Kommit upp lite blommor här och var och idag var det strålande sol och hela 15 grader ÄLSKA! Hela dagen har bara vart helt ah.. vet inte vad, men hade jätte kul i skolan och allt iofs har typ alltid roligt i skolan nu för tiden?..
Aja babbelbabbelbabbel men ingenting nödvändigt tummen upp för det linnea.

Bild från nörge§


Kommentarer
linnea

allt bra? :)

2011-04-04 @ 20:27:28
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0