mlrrrrrr

haloooo.
sitter hos ida och bara softar gärnet.
igår så började det med urtråkig skola efter skolan tog jag och ida bussen upp till ullared köpte typ ingenting men ida skulle ju dit så jag kunde lah ändån hänka, visar typ vad jag köpte sen, eller imon.
sen typ hela kvällen igår tillbringadess med cocacola ida och data, TOPPEN!
skrattade SVIN mkt.
just det kollade på värsta skabbiga videon äckligaste jag har sett. visar nog den sen helt sjukt äcklig:o
är jävligt trött nu så ska åka hem vid 1 tiden, när jag kommer hem ska jag verkligen sova.
ska till mina kusiner ikväll eftersom ena fyller år, tar med mig kameran så det kan nog komma lite bilder!
aaaja förlåt för attt jag är så sjuuukt tråkig nu på bloggen utan bilder och allt, men jag ska typ försöka bättra mig!
VI HÖRS SNART!
puussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0