bingolotto?:)

hej, jag är ledsen för att jag inte bloggat nu på ett par dagar men jag har verkligen inte haft ngn tid över till det.
jag har ju varit på bingolotto och sovit med lisa och allt var det har vart. men nu är jag tillbaka för att stanna ;)
jag har kommit hem nu från skolan och känner mig super stressad för jag har franska läxa till på onsdag och jag har inte tränat än. det kommer inte att gå bra det känner jag på mig redan nu. imon kommer dte bli en sån riktig pluggdag! eftersom jag har engelska läxa med. fan just det nästa vecka har jag matte prov med.
det här kommer att bli lätt att klara!
skämt åsido...
jag har fassnat vid dating in the dark, haha det är kul att nästan alla killar är as fula xd.
skolan idag har vart seg eftersom jag somnade så sent och har ont i halsen åså.
men jag överlevde skoldagen. klockan halv sex ska jag klippa mig med så då blir det att åka ut till vessige.
ikväll ska jag kolla på hollywood fruarna.
är dt ngn mer som ska det?
skriver snart puusss.

föresten vad tkr ni om min nya header?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0