hejjjjjj

det är verkligen tråkigt att vara sjuk, och det finns inget att skriva heller.
för det händer precis ingenting, imon ska jag nog försöka dra mig till skolan igen.
är faktist sugen på att komma dit igen, det är iaf mkt bättre en att sitta här och inte ha någonting att göra.
liksom film har jag inte lust att se och jag har heller ingen lust att sitta vid datan mera, jag har gjort typ allting man kan göra på datan. s¨å nu är inte ens det kul längre, jag har kollat på 25 blogg inlägg nu, så nu går typ inte det att göra.
så jag funderar på om jag ska ta och göra i ordning mina naglar.
sen ska jag nog försöka sova bort min snuva och halsont med.
så får det nog bli.
skriver sen igen när jag är klar.
pussiiiar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0