förbättringar (?)

hejsan, nu är jag helt slut!
har städat hela mitt rum jag har tagit fram jul stjärnorna och skit, dammsugit torkat golvet dammat vädrat ställt i ordning allt. det var jobbigt men det blev ju mycket bättre. plus att jag har tillochmed lagt in bilder! inte dåligt va? haha. lisa kommer ikväll så det är bra.. nu sitter jag typ och lyssnar på ngn jävla radio, som jag hade på innan det är sporten orkar inte med det, så stänger av nu.
alldelles strax ska jag hoppa in i duschen och sen sätta på mig ett par kläder visar sen.


slänger in en till bild (;




pyysss <3


Kommentarer
Anonym

fan vad fin!

2009-11-27 @ 17:35:00
Anonym

bra att du börjar lägga in bilder hur många besökare haru?

2009-11-27 @ 17:35:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0