tjännaa.

årets solbränna du kom och tog min hand när jag stekte på en strand.
________________________________________
aja hallåå! vaknade vid kvart över åtta av att klockan ringde så var tvungen att gå upp för ska typ till kyrkan på gudstjänst-.- men vet inte för har ingen lust att gå dit själv och fanny ligger typ och sover, såå vet inte hur jag ska göra, för alla andra tjejer skulle nog ha fotboll, så får se.
åh såg någon som hade 79   AASS fina ringar fick värsta suget efter att också ha så mycket ringar, ska typ börja köpa det, har alltid tyckt det har vart jätte fint, men har aldrig blivit av att jag har köpt hhaha, hade en fin som jag fick av cornelia när jag fyllde år, men den försvann tråkigt nog.
iaf igår så kom lina hit vid 5 tiden, så bah satt vi och softade vid datan med musik åsont. sen stack hon hem och åt, kom till baka vid halv åtta typ och stack hem sen vid 11 tiden, gick och la mig då?! haha hade ingen anledning till att sitta uppe så kollade lite på film och sen somnade.
some pictures from yesterday:
haha, bjussar på dom även fast jag ser hemsk ut!
just det notera att jag tog ett till hål i örat igår och gissa vad!? jag gjorde det hemma, hmm jag är modig jag.. haha skoja, mamma dödade iaf inte mig:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0