no phonie.

helloooo, ingen sur linnea här inte;) är hyffsat pigg fortfarande men ska nog sova snart för är pytte lite trött..
hade slarvat bort min telefon men nu är den äntligen funnen! hade glömt den på konfan (smart jag vet) mamma är nere och hämtar den nu. ska se lite glee och sedan på step up 2, fixar betyg och sånt sen.
kom på att jag kommer åka as mycket skidor detta året, på tisdag åker jag till fjällen, åh jag börjar verkligen längta nu!! ska bli så skönt att slippa skolan ett par dag haha, sen ska jag åka med till österrike med emma, verkligen hur kul som helst, och sen ska jag åka skidor med konfan med i norge, tur att jag gillar att åka skidor^^
kommer få ta ledigt elva skoldagar denna terminen villket är en dag för mycket än vad man får. men det löser sig nog för kommer att få plugga in allt innan åså, men vad gör man inte för lite skidåkning?
haha undrar om någon orkar läsa det här, skriver typ aldrig sånnahär långa inlägg?..
vi hörs sen folket!

fick typ en fråga om vad jag hade för mobil med, så här är den!
en xperia x2;a som jag har fått från pappa när han bytte mobil i jobbet, den funkar men det finns bättre, min mobil är inte exakt likadan som denna, min är lite med uppgraderad wohoo!


Kommentarer
PonnySnack

finblogg!

2011-01-28 @ 16:17:57
URL: http://ponnysnack.blogg.se/
Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :D

jo det är bra själv? :)

2011-01-28 @ 16:42:46
URL: http://beattriicee.blogg.se/
joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-01-28 @ 17:38:53
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
anna

sv. tack så mycket du! :))) jado, själv? (:

2011-01-28 @ 17:47:45
URL: http://annamathisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0