DAG 2

Haha hoppade över första orkade inte berätta om mig själv^^

Jag bor i en liten stad som heter falkenberg som ligger i halland.
I falkenberg bor det ungefär 41000 invånare villket är rätt lite.
När jag blir äldre kommer jag verkligen flytta här ifrån den här lilla hålan. Jag kommer verkligen sakna skrea strand som (jag) tycker är en otroligt fin strand gämfört med en andra städers sand stränder, och på sommaren är det nästan svårt att hitta platser att sola på, pga. folkmassan.
En fördel med att bo i falkenberg är att vi har så himla nära till ullared gekås, det tar ungefär 15 minuter med bil.
kommer knappt på något mer att skriva om eller jo, men orkar inte berätta allt (a)
lite bilder från falkenberg:
okej, as konstiga bilder, men dom är från google ;o


Kommentarer
Mikaela

Jag var i Falkenberg och spelade SM igår :)

2011-01-30 @ 11:50:37
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
E R I K A's FOTO

Jippie ullareeed! xD haha fi blogg :P kolla gärna in min fotoblogg :P

2011-01-30 @ 18:21:52
URL: http://erikafoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0