tuggummi tuggummi hela dan lallallala.

förlåt för no update, men tyckte inte att bloggen behövde uppdateras och sen orkade jag inte heller.
har suttit och pluggat verkligen hela dagen, *suck* men måste ligga i nu. imorgon är det ingen vanlig skoldag eftersom att det är alla hjärtans dag så vi ska typ pyssla och lite sånt majsigt.
sen vid sju ska jag med emma och sola lite på meddo, göttansss! har duschat med för er som bryr er antagligen ingen:)
ska kolla på eva och adam nu, ÄLSKAAAA. ahhahaah så himla himla roligt skrattar alltid lika mycket till det haha.

- eftersom mamma vet att jag verkligen ALLTID tuggar tuggummi var hon snäll och köpte ett paket med 12 paket tuggumin i. haha komplicerat att förklara. men dom var iaf nyttiga mot tänderna och aaas goda! körsbärssmak brukar alltid hata. Iaf smaken på godisar och tuggummin eftersom det enligt mig smakar penselin (även fast jag älskar frukten körsbär) men dom här smaka inget penselin utan aaas gott! typ någon smak jag alltid åt när jag var liten.
ska försöka ha kvar dom här länge nu om det ens går.

kostade endast runt 20:-


Kommentarer
M.

Var gärna med i ''allahjärtans dag blogg'' på min blogg! :D

2011-02-13 @ 18:53:29
URL: http://starshinee.blogg.se/
Sara

gott!! :)

2011-02-13 @ 22:40:31
URL: http://aamaziing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0