skit dag men bra tooo.

hello!
sitter och lyssnar på lite konfamusik nu. typ som passar till pärlorna aja skit i.
är skit glad idag! Även fast jag somnade as sent igår men var faktist inte alls så trött idag.
Eller man märkte lite att jag var trött i morse eftersom jag typ kleta eyeliner över halva ansiktet och hade riktigt svårt med att få vingarna likadana. Kommer även komma upp ny bloggtävling snart! typ imon eller något meddelar er snart. Nu ska jag fixa lite och sedan plugga på franskan eftersom vi har prov snart eller nästa vecka måste plugga matte med, pallar nothing, dessutom måste jag också läsa ut alex dogboy som vi ska läsa på svenskan och sedan se på OC mycket att göra?! Men ändån rätt soft för kollar på tv och lyssnar på musik samtidigt haha.
Just det var på konfan idag med aaaaas mysigt jag emma ebba och ida stack dit innan och kolla på film vi typ hade köpt godis och allt och godis plus skräckfilm blir helt otroligt bra även fast filmen inte var as bra.
nu måste jag ta tag in stuff. bloglovin kallar också får se om jag hinner kolla det med, det här kommer bli en seeen kväll/natt känner jag. får se byebye kisses and hugs blusches and stuff. hah vafan?


Kommentarer
RC

Nu har jag en veckansbloggtävling på min blogg :)

Klicka dig in och anmäl dig vet ja! Kram

2011-02-09 @ 21:03:22
URL: http://beccacandevi.blogg.se/
emmaws (a)

svar; jag fyllde precis 17 :)

är du typ 95a alltså? :D

2011-02-10 @ 19:20:01
URL: http://emmaawhs.blogg.se/
Maryam

Fin blogg du har! Vad tycker du om min tillfälliga design? OK or NOT? :)

2011-02-10 @ 20:03:31
URL: http://maryammirzaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0