okej förbered er på en jävla massa bilder.

SÄG HEJ TILL ALLA SNYGGA PHOTOBOOTH BILDER GENOM ÅREN!
kan lova en massa egobilder!
första bilden på min data precis när vi fick dom.
blondis ida.
småskitungar.
ngn period där jag hade alldeles för mörk fonduation och eyeliner runt ögonen, AAAS snyggt. or not?!
riktigt snygg må jag säga
älsklings corneliaaaaaaaaaa
seriösa perla och oseriösa linnea som vanligt.
fräschaste jag kom på.
orkar inte lägga upp mer detta kommer typ bli tråkigt att kolla på, nästan bara en massa bilder på mig.
detta var bara en sammanfattning av allt, finns såååååå mycket mer men orkar inte mer.
haha detta tog mig nästan hela eftermiddagen iofs gjorde jag en massa andra saker samtidigt;)


Kommentarer
cornelia

AHAHAH, fan va kul! :D

älsklingsss linnea ♥

2011-02-08 @ 20:18:50
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/
emmaws (a)

svar; tack så mycket :)

allt bra?

2011-02-10 @ 18:48:10
URL: http://emmaawhs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0