gårdagen:

hallojsan satt och kollade på filmen ''älska mig'' men stängde av den nyss, orkade inte kolla mer så ska väl se den lite senare. Iaf igår så skulle ju jag och fanny ha filmkväll och sen fråga cornelia ifall hon fick vara med också, ofc. Så dom kom hit någon gång på kvällen cornelia först och sen fanny lite senare. Vi gjorde inte så mycket satt vid datan och kollade på film. Och haha gud jag tror inte jag har skrattat så mycket på länge det var verkligen aaas roligt.. Vi hade gjort choklad pudding så satt cornelia och fula sig med den och typ lekte handikappad så filmade jag dom fast än jag egenligen skulle ta kort, så fanny bah; ta kort, ta kort. Så gjorde cornelia något aaas roligt så fanny börja skratta och typ fes med choklad puddingen i munnen? så hann jag typ inte reagera utan fick fullt med choklad pudding i hela fejjan och det kom chokladpudding över heeela sängen. haha as svårt att förklara. Fick lite på film men slutade typ filma  när vi började skratta så jäkla mycket, missar alltid sånt-.-
Nu ska jag kolla lite på Eva&Adam. pussinnisysy (haha okej?)

hhaah, när vi bäddade om sängen efter en hård natt...




fjortisaaarrr, nej det kallas nara:)



göttmos


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0