frulle

morronn! har precis druckit lite drickyougurt och tryckt i mig en banan, undra om man står sig på det fram till lunch gör man säkert inte.. ska tjäka lunch ute idag med tjejorna eftersom vi ändån är i stan på lunchen!
asså shit är typ helt beroende av OC det är hemskt jag typ sjunker in i serien eller vad man ska säga typ ''filmkoma'' haha, hoppas veeeeerkligen inte att ebba glömmer box2 idag till skolan, för måste se den annars får jag ladda ner den för ah måste se det. satt och kollade på lite photobooth bilder igår kväll haha det är verkligen förändring! tänkte lägga upp lite bilder därifrån sen. nu ska jag kolla lite till på OC och sedan dra mig till skolan. puss!


Kommentarer
HANNA

Allt bra idag då? :)

2011-02-08 @ 08:26:54
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
C-photography

älskar din design !

2011-02-08 @ 08:47:54
URL: http://standingcarla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0