Illaaaaaa

Mörrrs!
ligger i min säng och snackar lite med lisa på skype.
men framförallt mår jag jävligt illa vet faktist inte vad det beror på..
sjukt jobbigt är det iaf!.
var i skolan idag. kändes bra, hade ingen huvudvärk alls faktist, när jag kom hem från skolan softade jag bara lite, men drog ju till konfan sen med emma och fanny, inte så jätte kul men hyffsat!
vi typ sjöng och lite så myyss!
ah nu ligger jag ju då som sagt i min säng och mår illa, känns verkligen som om jag ska spy, fyfan!
aja, ska kolla på en film strax, kommer nog somna tidigt ikväll känner jag på mig! men vi får se..
det blåser typ storm ute nu? rätt mysigt endån att sitta inne nerbäddad i sin säng..
får väl bjuda på ett litet egopix som vanligt dårå! ;)
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0