puuhh

PUUUHH!
fyfan villken röra det var på mitt rum tio lager kläder och sen tio lager damm under det, och sen fullt med damm på alla hyllor och grejer, så har tagit det värsta ikväll, ska sätta grejorna lite finare åså imon, men ikväll/inatt när jag går och lägger mig är det fan med tomt på golvet det är fanimej inte ofta det händer :o
nu ska jag kolla vem som åker ut på idol, sen ska jag kolla på alice i underlandet och krypa ner i min nybäddade säng med en stor fet godispåse grymt!
förlåt att nästan alla inlägg blir heeelt bildlösa kan fatta att det blir jävligt långtråkigt men jag ska försöka klämma in lite bilder åså:)
ska tända lite mer ljus nuuuu.
puss!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0