BLOGG KICKEN ÄR HÄR!

Okej, nu var blogg kicken igång igen.
jag har verkligen haft en lååååång paus nu!
Men nu är den över och jag ska blogga som aldrig förr, okej kanske inte men hyffsat mycket.
Jag har ändån inte haft så myckett att göra, lite konstigt att inte blogga då? men nu ska jag iaf blogga.
Dagen har tillbringats med fanny vi har typ tagit kort och lite sånt, alla blev helt cp på mig så tänker inte att lägga ut dom. får se om jag får insperation till att ta kort på något. Nu eller ah ikväll ska jag ta tag i mitt rum villket verkligen behövs trots att det inte var länge sen jag storstädade, men idag ska jag nog bara damma av lite fort och ah plocka undan alla saker på skrivbordet, och kanske rensa garderoben?
Efter det ska jag nog sätta mig och ner redigera bilder.
Funderar på om jag ska börja tjäna lite pengar på bloggen, det blir ju inte särskilt mycket men ändån det är juh alltid ngt?
Jag är vrål hungrig nu, så får sätta mig ner och äta lite!
Jag önskar er en fin kväll, så hörs vi senare!
puss ;*


Kommentarer
linda

tjusig header! ;D gillar the butterflies ;)

2010-06-01 @ 09:50:47
URL: http://lindshe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0