vilket otroligt väder asåå!

hej jag  har precis kommit in, har vart ute med min syster och hoppat lite studsmatta xd
sen satte jag mig på balkongen och målade mina naglar, det är as varmt ute nu.
kunde till och med sitta utan jacka eller ngn tjockare tröja ;o
väldigt skönt, nu ska bara snön bort med.
jag ska strax packa det sista, vad mer behöver man än; täcke kudde, underkläder, tandborste, madrass, pyamas, håtborste? känns som att det är ngt mer ;s
ska bara packa ner det i väskor nu och hämta madrassen, den är fett tung!
den här söndagen är typ bästa på länge!
hatar egentligen söndagar bara för att det är skola dagen efter, men tur som det är har vi studiedag imon skönt som fan! just det , jag kommer inte kunna blogga ngt ikv/imorgon fför ska inte ha med mig datan.
ha en fortsatt trevlig söndag! / linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0