påtal om min dag.

jag har inte alls uppdaterat mke idag.
men det beror på att jag har så ont i mitt huvud så det finns inte.
men innan idag när pappa kom hem så hade han köpt as goda kycklingklubbor.
jag har inte haft lika stor blogglust som igår, då jag uppdaterade nästan hela tiden idag har jag skrivit två inlägg och man ser så tydligt hur statistiken sjunker.
aja får ta igen det ikväll! jag lovade mig själv att inte ta några tabletter idag men eftersom jag hade så jäkla ont i huvudet så var det tabletterna som vann. så nu har jag inte alls så ont i huvudet som innan.
vi ska äta thaimat ikväll för mamma är på middag någonstans med jobbet.
vad har ni gjort idag?
imon ska jag till mina kusiner, för ida fyller år.. rätt kul.
sen på söndag blir det kusinerna igen då min andra kusin fyller år.
bara hoppas att jag är frisk


Kommentarer
cornelia

krya på dig! <3

håller typ på att bli sjuk igen, jag skulle stannat hemma.. haha, vi ska med äta thaimat ;)

<3

2010-03-26 @ 18:26:44
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0