så himla trött ;s

vaknade för 40 minuter sen nu, är fortfarande otroligt trött men det går nog över när jag kommer ut.
idag är det fredag , eller det vet ni juh;)
ska till gekås i eftermiddag, men först skola helt okej dag idag, förutom två sista timmarna, då har vi syslöjd villket suger, ör klar med allt och liksom det är ingen idè att börja på något nytt, har suttit tre gånger och bara gjort armband, INTE KUL! hoppas dom som är klara får sluta idag! hade varty mycket skönt måste jag säga.
Sen på svenskan och SO;n ska vi se på film, dom är rätt bra:)
Nu är det nästan exagt en kvar k var tills jag ska cykla, får skynda mig lite nu!
puss ;*


Foto: jag


Kommentarer
Linn

sv: tack så mycket, fin header du har ;)

Japp allt bra med mig, själv?

2010-06-06 @ 20:35:45
URL: http://piinkklady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0