riktigt jävla nöjd nuva!

hejhej!
förlåt att jag inte har bloggat men vill ni veta varför?
okej nu vet ju inte jag riktigt vad ni svarar men jag antar att ngn av er svarar ja, så nu får ni svarat ; jo för att jag har varit så jävla missnöjd med min fkn design! jag hatar när jag har slut på fantasi alltså!
så nu vet ni varför och jag kommer säkert komma på ngn annan bortförklaring någon annan dag haha.
hur som helst har cornelia precis gjort en otroligt fin design till mig och är hur nöjd som hekst och kommer inte tröttna på denna i första taget, nu har jag ngt som jag tycker är fint och då ska jag ha denna länge till och det kan jag lova er.
vad tycker ni andra om designen?
jag ör iaf oerhört nöjd. dagen har fillbringats med lisa, och imon ska jag vara med ebba.
jag har borstat tänderna och ska snart läsa twilight.
ha en fortsatt trevlig kväll / linnea.



boken ;)


Kommentarer
ameeeeeee

sjukt fin design =)

haha har cokså den boken <3

2010-01-06 @ 21:58:47
URL: http://ameliaastuart.blogg.se/
ameeeeeee

sjukt fin design =)

haha har också den boken <3

2010-01-06 @ 22:01:51
URL: http://ameliaastuart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0