NU ÄR DET MORGON

nu är det morgon igen, fast nu är det ju lördag ist.
nu på dagen ska jag nog åka och hämta min kamera sen ska jag väl fota lite elr ngt.
ska vara hos mormor idag nu med. sen ikv kanske jag ska sova med ida och ebba eftersom hennes föreldrar är i italien. får se om det gick för hennes föräldrar hoppas det.. anars kommer jag ha sjukt tråkigt ikv också.
jag pratade nyss med mamma och pappa och dom kommer hem vid 5, skönt att få åka hem.
vill inte vara här längre -.-
vad ska ni andra göra idag? :]
ha en bra lördag / linnea :]


Kommentarer
Vicki♥

tack så mkt detsamma<33A ok,jag skaffa det nyss hahah

2010-01-23 @ 12:40:59
URL: http://vickiforever.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0