MORGON MORGON!

god morron, sitter i min säng och är helt hes för att jag har skrikit så mycket på pappa och julia.
julia och hennes kompis ska tvunget sitta inne i mitt rum och spela sims, och pappa håller såklart med liksom dom var ju för fan hos hanna nyss och hon har också sims, men då ska julia självklart bortförklara sig med ; men hon har inte det spelet.
jag bah ; men ta med det fkn spelet dit då!
GAAAAH! är så jävla förbannad på dom nu alltså.
idag ska jag iallafall vara med ebba tror jag om hon svarar ;s
hoppas att hon gör det, hon kanske sover jag vet inte.
jag låg och läste till halv 3 igår jag kunde inte sluta den är så jäkla bra, men sen gick jag upp och satte på en film och somnade direkt och vaknade nu vid elva.
nu är mitt rum städat skönt som fan lisa hjälpte mig igår :]
sen såg vi på new mooon också jag har faktist börja tycka bättre om den innan tyckte jag faktist inte att den var så bra men efter att ha sett den ett par gånger så tycker jag den blir bättre och bättre. jag kan knappt vänta tills den tredje kommer den 30 juni, fyfan vad det ska bli kul att se den. och i fyran vet jag ju lite vad som händer.
jaja, ska läsa böckerna nu när jag åker till thailand.


ha d fint, kram / linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0