hejsansvejjssan!

jag vet att jag är bäst på att skriva men ni vet hur det är när skolan har börjat.
pallar verkligen inte det! så fkn tråkigt. aja, det är iaf snart helg igen :D
helgens planer ; sova med fanny och lisa på lördag och då blir det bad i jacuzin (stavning*) och massa mer skoj!
sen har jag inte bestämt ngt så är helt öppen för förslag.
ska kanske vara med cornelia snart om hon kommer hem. villket jag hoppas att hon gör.
jag är snart klar med första twilight boken (stålt)
min mormor fyller år idag så ska dit vid halv sju sju. orkar egentligen inte men får väl ställa upp.. har suttit här och degat hela dagen jo jag vet att jag är lat.. men jag ska bättra mig. efter att snön har smällt ska jag ut och börja springa tror jag :D
men vad säger ni ska jag klämma in en glad tävling i hela min tråkiga blogg?!
kanske ikväll eller imorgon elelr ngn annan dag.
ska gå nu. ha det fint, vi hörs! / linnea.


Kommentarer
corneliia

hej, kom precis hem :/ förlåt igen :s men torsdag, lovar att jag kan då! ♥

2010-01-13 @ 17:44:52
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0