GODDAG.

hejsanhejsan. sitter på mitt rum just nu och pustar ut för en stund.
har vart i gång hela dagen  jag har vart på bibloteket för pappa skulle lämna några böcker ica för att hämta ut ett paket som inte hade kommit sen djurmagasinet för att köpa lite saker till mitt akvarium laddar upp sen.
alltså bild ;). nu måste jag gå till köket och plocka undan där efter mig. inte en lugn stund ska nog sätta mig och läsa lite sen efter att jag har städat i ordinng i köket. nu kom julia och hennes kompis hem och dom ska typ baka choklad bollar så då blir det lite fika till mig.
härligt härligt. bild kommer nog sen. men ha det bra.
puss/linnea


Kommentarer
corneliia

ja, :s

klart sötiis! <3

2010-01-07 @ 15:47:39
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0