MUMS!

nu har jag precis kommmit hem, eller för en liten stund sen.
fanny är på väg hit nu, vi ska ngå ner där dom eldar och ta lite kort, och sen sticker vi ut och springer en runda som planerat.
jag sitter nu och dricker is-oboy så jävla gott, ni som inte har testat det gör det nu! det är bara att göra sammasak som när man gör varm oboy, bara att ist för att värma den så lägger du i isbitar, det rekomenderar jag verkligen!
det är både svallkande och gott!
min syster är hos hanna så jag är ensam hemma nu, pappa kommer lah sen.



ni kanske undrar vad jag menar med att dom eldar (?)
vi har som en liten äng här nedanför mig,  där kommer ofta mycket sniglar vid våren/sommaren, så nu eldar dom för att försöka få bort dom, det har funkat dom senaste åren så nu eldas det mycket!
tog lite bilder från balkongen nyss med:


skriver sen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0