jag älskade dagen!

den har vart bäst! först kom vi hem till lisa och drack lite milkshake, sen hade vi ingenting att göra så vi cyklade ner till min mormor&morfar för att titta på kattungarna, jag har aldrig sett något sötare jag sväär!
sjukt söta var dom, och mjuka! ska nog cykla eller åka bil ner på fredag med, saknar dom redan:(
aja, sen när vi skulle cykla hem så var det först motvind, sen typ tog vi lite kort  efter en stund börja det regna så vi cyklade som fan och satte oss under bron drack lite cola tills det hade slutat regna, sen cyklade vi och tog ännu mer kort. men kan juh inte lägga ut alla bilderna men det kommer rätt mycket strax.
puss så länge<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0