home from göteborg (?)

jag bloggade ingenting igår för att jag var ju i göteborg som jag typ dragit upp tio gånger?
aja visar vad jg köpte sen, när jag har fixat kort och sånt på det:)
nu sitter jag iaf i soffan och ska nog sätta på tven snart, idag är det tränings match, är verkligen inte sugen på det idaag flr att jag har så jävla ont i mina knän, jag dör nästan ;o
det gör skit ont! men jag måste testa att spela lite idag, det är nog på ip alltså på konstgräset tiden har jag ingen aning om, så det måste jag ta reda på. jag ska strax ta kort på det jag köpte igår, ska nog ha på mig något nytt idag tror jag.




ni som undrar jag ska inte ha denna headern jag har nu, det var bara något jag slängde ihop häromdagen eftersom jag var så himla trött på min gammla, men jag ska ha en annan som jag har börjat på men den kommer inte bli klar på ett tag. så den jag har nu är bara en tillfällig!
kvällen igår tillbringades med lisa lina cornelia fanny, adrian viktor gustav och anton, vi gjorde inte så mycket men jag frös nästan ihjäl! fanny sov iaf här igår, så hon sitter bredvid mig nu och fixar sin header till hennes blogg. tror jag ska fixa min lite med. för jag tänker verkligen inte ha den jag har nu. den är rätt lik lisas med och jag vet att hon inte tycker om att jag har någon liknande, men jag gör strax en ny, så håll ut!


aja, pusshej!


Kommentarer
Emma

Halv 2 samlas vi:) I think.

2010-04-18 @ 12:35:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0