hittade en lista på idas blogg (y)

Namn - Linnea Gulliksson
Bor - Hemma:)
Ålder - 13
Född -  1996
Ögonfärg -  bruna
Längd -  155 cm
Sko-strl - 36/37
Höger eller vänsterhänt - Höger :)

Stjärntecken -skytte.
Hårfärg
- brunett.
Födelseort
- uppsala
Tycker du om att plocka svamp - aldrig provat:)
Tycker du om godis
- SKOJAR DU ELR?
Hur många gånger i veckan äter du godis
- godis uppehåll ;s
Äter du ofta nyttig mat
- när jag är hemma
Du ger mycker komplimanger till andra- det händer

Är du nöjd med ditt förnamn
- absolut inte
Du tycker du själv är smart
- knappast
Vad är sämst hos dig
-my body
Vad är bäst hos dig - nothing? ;)


Har du bra självförtroende -  skulle inte tro det vaaaa?
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn
- allt för många
Du tycker om att vara med det andra könet
-  ABSOLUT!
Känner du dina grannar bra
-  beror på vem av dom?
Är du en Björn Borg-fjortis -hahahahah . verkligen nt.

Vad är det första du tänker på när du hör ordet "skola" ? - FUCK.

Spelar du något instrument -nope
Har du några tatueringar - nix
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag
- räknar nt precis.
Tycker du om djur
- jag har hund, så ja :)

Dagens Låt - strobelight - jason derulo


Dagens Saknad - allt för många

Dagens Kläder - svart tröja, jeans
Dagens Mat -  spaghetti & köttfärssås
Dagens Köp - ingenting idag,
Dagens "Göra sen" - sooooovaaaa .
Dagens Godis - inget faktist (y)

"BRUKAR DU":
Sova - hela tiden
Ta mediciner du inte borde ta - nej, bara dte jag behöver ta:)
Snusa - hahahah, uschhh
Klä dig i svart -  det händer ibland lite då och då:)
Lita på folk - jajemen
Drömma mardrömmar - nästan alltid ;o
Gå i skolan -  m, men jag vill nt.
Gå i kyrkan - nej
Vilja dö -  vem vill det?

"HAR DU":
För många vänner - det går nt ha för många?
Någon psykisk sjukdom -  ja, jag har damp:)
Skadat någon - jup
Färgat håret - najjjj
Några piercingar - a,
Egen dator - ja, det har jag :)
Gjort bort dig rejält - det gör jag dagligen:)

 

:)



Kommentarer
Vanessa

Svar; Tack ! :D

2010-04-12 @ 21:23:59
URL: http://nessiesplace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0