fotboll-.-

hemma från fotbollen, ska sluta efter gothia, tar det som en avsluting!
antingen ska jag sluta i fotboll helt, elller så börjar jag i böljan, för jag vet att dom har bättre tränare där.
varför jag ska sluta? jo det är för att jag inte orkar med någon dålig tränare. okej, han kanske tränar bra?
men liksom om jag gör mitt bästa och det inte duger för han, då ska man liksom springa 80% fem varv runt planen?
visst jag kanske hade orkat, men jag blir så jävla irriterad nästa gång han säger att vi ska göra något sånt här, då ska jag gå där ifrån för jag orkar inte med han, liksom han står där med armarna i kors och flinar , när vi springer+
kul liksom, vilken humor:D:D::D:D
FUCK FÖR HAN!
gör han om det här igen, jag lovar det kommer komma ut något jävligt fult ur min mun.

okej, nu ska jag sluta sitta och gnälla, ska snart gå och se film.
är så jävla trött och dte har jag vart hela dagen så det kanske är bäst om jag sover ut riktigt inatt.
får se när jag går och lägger mig!
det kommer nog inte komma något mer inlägg nu ikväll, så ni får hålla er till imon;)
nae, nu är jag alldelles för arg och flamsig så puusshejj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0