ATT SLUTA TIDIGARE

hej! jag har bild nu. men eftersom vi fick sluta tidigare från SO;n så kom vi tidigare till bilden och nu får vi sluta tjugo min tidigare, hur skönt som helst!
sitter ju och bloggar nu, men egentligen borde jag tröna på franskan, vi skulle tydligen ha prov nästa onsdag villket är om en vecka, trodde det var om två veckor, så nu blir det att plugga ska fan få bra resultat på detta provet!
idag ska jag inte hitta på så mycket ska nog kanske sola lite, om det fortsätter vara fint väder.
sen ska jag springa får se om jag ska göra det med fanny ensam eller med laget. men jag tror inte det blir med laget det är för segt. jag tänkte egentligen blogga innan idag men det blev inte av. glömde datan till franskan då jag tänkt att blogga så ah. men det blir nu ist. vi hörs när jag kommer hem.
puss:)


Kommentarer
lisa

det är ju inte samma runda längre vi joggar sen springer vi några gånger vid vatten tornet xd

2010-04-13 @ 19:57:08
URL: http://lisaabengtsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0