rubrik.

hej, jag har aldrig ngt att skriva på rubriken, liksom hej eller vadå?
ah, får se hur det blir nästa gång.
nu sitter jag och gosar med min vovve, och pappa har precis åkt iväg.
jag ska äta lite frukost och sen in i duschen, fixa i ordning mig.
efter allt detta ska jag ringa lisa eller daniella, och bestämma när jag och lisa kan komma till dannie.
just det jamie kommer nog vara med ikv fick jag reda på igår från daniella, och det är jag glad för.
jag saknar henne jätte  mycket!
vad ska ni andra göra idag?
vi ska nog hitta på något roligt så vi inte somnar, haha.
äkta mig, om jag sitter och kollar på film så somnar jag ALLTID!
men eftersom jag har sovit ganska längeoch skönt i natt ska jag nog klara mig att hålla mig vaken.
är det idag det är halloween afton eller imon? håller aldrig reda på det :)
men nu ska jag äta lite frukost,
massor med pussar
/ linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0