ont i magen ;o

hallåni.
snacka om ayt jag har ont i magen, och i ryggen
magen vet jag inte.
har typ ont i ryggen sen lisa skjussa mig xp
asåå, jag är sur. på flera personer.
är inte på bra humör idag alltså! sen har jag ont i näsan med för jag fick in kolsyra där x)
när jag skulle dricka, så nu har jag ont där med, och det svider fett mkt!
just nu sitter jag iaf med cornelia och massa andra och pratar, och adrian dissade mig för en film ;o
hahha.
jag skriver alltid korta inlägg varför kan alla skriva långa förutom jag?
alla mina blir korta, ALLTID!
så nej det ska det bli förbättring på, det ska jag försöka att lova.
och ja! jag har precis kommit på ett ny års löfte :D
att blogga flera gånger varje dag låter inte det som ett bra löfte?
och jag ska också försöka sluta svära.
tänkt på om jag vill ha godis förbud men jag kommer inte klara mig särskilt länge utan godis så det får skippas och fortsättas äta godis, och det är jag glad över.
jag behöver pengar jag har 60 kronor i min plånbok och jag har haft tusen kronor en gång liksom en gång men do försvann med en gång till min mobil, så ska försöka spara om det nu går, jag lovar att det inte kommer at funka för såfort jag har pengar slösar jag bort dom på onödiga saker, så när jag sen hittar ngt jag vill ha har jag inte råd hur smart är det?
just det jag har gjort en halloween pumpa den blev ju verkligen lyckad haha, fick måla var jag skulle skära hah så duktig 'är jag xo
kom på ett till löfte att skriva långa inlägg :D
jag längtar sjukt mkt till imon för då blir dt mys med tjejorna.
aja detta blev lah ett ganska långt inlägg?
ah, men det är ju typ det längsta hittils och är riktigt stolt (y)
jag ska nog gå och lägga mig ganska tidigt och sova bort den dåliga sidan av mig :)
natti puss / linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0