ny duschad.

helluuuuu,
nu är jag klar med det mesta.
jag har fixat mina naglar jag har duschat klätt på mig och borstat tänderna.
jag orkar inte sminka mig idag ska ju bara vara hemma så ingen idè att göra det.
bild på naglarna kommer sen.
satte bara på några diamanter och lackade.
kände inte för att ha massa färg på dom idag.
diamanterna lossnar ganska lätt så har varit lite försiktig nu.
nu har jag typ inget att göra IGEN.
förlåt om jag klagar men det är verkligen inte kul att vara sjuk...
om ni har ngt förslag så logga in på skype och säg, eller komentera.
funderar om jag ska se wallander cellisten har redan sett den men den var faktist ganska bra.
idag har jag iaf kunnat klä på mig, igår mådde hade jag så jävla ont i huvudet. men idag är det faktist mkt bättre. ör faktist mkt piggare nu efter duschen det är riktigt skönt att duscha för man känner sig så fresh efteråt och det är skönt^^.
har fortfarande ont i halsen men det är inte ngt stort problem.
aja nu ska jag inte skriva mkt mer om mig själv och hålla på att gnälla och blablabla.
pusselipusssssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0