GLAD!

hejsan,
idag är jag faktist riktigt glad.
även om jag verka lite sur i skolan -.-
men det är bara så tråkigt med lektionen xp
men iaf, är glad för att jag är frisk att det är fredag imon.
dagen tillbrignades med ida.
vi skulle igentligen stuckit till hästarna men ida fick inte ;o
och det var ju lite synd för hade verkligen sett fram imot det.
sen satt ida och typ spela gitarr och jag satt och kollade på så det var ju inte helt kul, fick inte sitta vid datan att blogga heller haha!
orkar inte skriva mer för är döts trött och ska se om det är ngt på tv nu.
ikväl är det mammas pojkar, haha det är faktiskt ganska bra :)
sen är det inlåst om det verkar hända ngt kul annars skippar jag det och pratar ist.
så får se hur det blir. just det ska hoppa in i duschen med ska inte duscha håret för det duschade igår.
och dom säger ju att man inte ska duscha det för ofta så jag får lah lyda deras råd.
men nu orkar jag inte skriva mer.
pusshejjjj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0