amelia.

hej.
har vaknat och gjort mig klar också nu.
så har lite tid att skriva även fast det inte finns så mycket att skriva om.
jag ska snart iväg ner till stan för att möta amelia sen blir det att gå till tågstationen för att åka till gekås.
om det går för amelia får hoppas det för behöver åka dit nu, dessutom är jag sugen på att åka dit det är så roligt att gå och kolla där. håller ingen med om det?
ah, det blir säkert mysigt.
så ska sätta på mig sockar nu och sen ge mig av.
skriver mer sen det lovar jag!
puss


Kommentarer
amelia :D

Gullunge !<33

Jag lovar och svär att vi hade det bäst på hela vida gekås ;O <3

Och sen en annan gång så ska vi köpa film och godis och ha filmkväll och sova över ;D <3



pussss finis(L)

2009-10-27 @ 19:56:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0