srryy.

hejsötnosar.
HELVETEEE! jag är sur som fan för jag hade skrivit ett jätte långt inlägg som inte sparades så nu är jag arg som fan!
aja idag blev det ikke särskilt många bilder tyvärrr. men det ska bli bättre. men jag har tagit några bilder! men dom orkar jag inte lägga in på datan xd
menmen, imorn blir det förhoppningsvis göteborg och liseberg PLUS massa affärer kan det bli bättre? :]
idag har jag varit en tröttis så det är därför jag har varit så himla sur idag, för dom som undrar.
nu ska hjälpa mamma med maten, sen blir det myys kväll hemma.
skriver kanske sen men det är inte säkert så säger hejdå nu.
puuuss <3


Kommentarer
corneliia

thanksss babee! [L]

2009-11-28 @ 18:33:22
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0