sjuk?

hej ni. förlåt att jag inte skrev igår, men hade så fruktansvärt ont i huvudet och nu är jag sjuk. det låter väl inte helt kul? jag fick ont i huvudet redan igår efters´middags sen ville jag så himla gärna gå till konståkningen för jag var sugen på att åka skridskor så då tog jag en och en halv panodl zapp och drack ett glas med en bruystablett och vatten och min huvudvärk försvann, men smart att gå på konståkningen när jag egentligen hade huvudvärk men som bara försvunnit för en stund.. osmart som man är. när jag kom hem hade jag iallafall jätte ont i mitt huvud så jag kollade på ullared sen satte jag mig och såg på en film, och den somna jag till.
nu imorse vaknade jag av att jag hade jätte ont i halsen och inte fick fram ett ända ljud. så hade jag inte så jätte ont i huvudet men den fanns ju där, så när jag skakar på huvudet så känns det som att det är en liten sten som åker runt där inne. sen vet jag inte om jag har feber heller eftersom febertermometern är helt cp, så kan inte se om jag har feber det står bara er 3. men pappa tyckte att det var bäst att jag skulle stanna hemma och ta det lite lungt så att jag inte blir värre imorn och kanske inte kan vara med på provet, som jag har på engelskan åså.
nu har pappa åkt och jag ska typ gå och göra lite mat, är verkligen inte hungrig men om jag ska bli bättre är det nog bäst att jag får i mig lite mat, så ska nog  äta nudlar.
sen ska jag bädda ner mig i sängen dricka lite te och kolla på en film.
all love to you.
/ linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0