( R U B R I K )

hej alla glada.
det var längesedan jag ladda upp bilder men har typ inte hunnit att ta några kort ;s
nu har jag kommit hem från fotbollen och väntar på att mamma ska komma hem, så jag kan gå och bada ett varmt bubbelbad, är skit sugen på det! varför jag vill att ngn är hemma när jag duschar eller badar är för alla skräck filmer jag har sett, så känns bäst när ngn är hemma. Fotbollen var rolig förutom att vi förhoppningsvid kommer att splittras inte helt kul när man har gjort nästan allt tillsammans, och det har gått jätte bra för oss, menmen. får se om jag ens fortsätter kanske ska satsa lite mer på konståkningen, eller så slutar jag sporta och springa eller ngt istället.
jag hade glömt mina nycklar och det var ju ingen hemmaa, hur smart får man vara? men hittade en extra nyckel så kom in tillslut nu ska jag gå och hämta lite värme ljus att tända inne på badrummet, får se om jag hnner skriva lite ikv.
puss / linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0