planer helt ändrade.

hejhej. vaknade vid nio av att en viss person satt och bankade i sängen vid namn lisa bengtsson (;
idag skulle vi egentligen åka in till halmstad och kolla bio new moon, men det blev inte ngt för cornelia ska spela dm och vi ville inte gå utan henne eftersom vi har bestämt så det får bli ngn annan dag kanske :]
idag ska jag och lisa nog bara vara hemma, för är helt slut. jag längtar till i morgon för då ska vi för hoppnings vis åka till göteborg och gp på liseberg mysigt tkr jag, men det beror helt i på vädret så jag får hålla på att det blir bra väder dåå. vi har satt upp jul stjänorna hemma nu riktigt mysugt, ska kanske gå och dricka lite glögg nu, elr asåå saftglögg.
det är så himla gott. men ska gå och göra i ordning mig först, hörs sen.
pusshej! :]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0