mysig dag.

hejhallloo.
dagen har varit bra, inlägget blev lite sent menmen.
just nu kan jag knappt skriva för att jag fryser så om mina fingrar. dagen tillbringades med ebba i stallet, det var kul. cyklade till willys på 4 minuter rekord för mig iaf! haha, sen så hämtade dom upp mig där så körde ebbas mamma oss till stallet så typ gjorde vi i ordning maten efter mkt krångel blev vi äntligen klara. så gick vi ut och skulle hämta hästen men självklart var han inte där så fick vi gå runt HELA hagen i kolsvart mörker haha, fedt obehagligt ;s
så när vi kom tillbaka där vi början så var alla hästarna där, lite fult haha. så red ebba lite as druktig så ryktade vi hästen och nu sitter jag här orkar inte skriva mer ditaljer för det hände så himla mkt!
nu sitter jag i soffan och har jävligt ont och fryser om hela kroppen jag ska tända en brasa nu och värma upp mig, sen är nog maten klar. ikv så blir det mammas pojkar och andra avenyn på datan eftersom jag missat massa.
imon blir det att vara hemma och mysa på kvällen, sen på lördag är jag hemma ensam så om ngn vill sova är det bara att säga till.
nu ska jag tända mig en brasa vilket jag redan har sagt..
ALL LOVE TO YOU.
/ linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0